Informacje o dostawie
- Realizacja dostawy – informacje
- 1. Dostawa Towarów jest ograniczona do krajów takich jak: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Wielka Brytania, Węgry, Włochy i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
-
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
– Firmy kurierskiej DPD Polska.
Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie.
- Koszty dostawy wynoszą:
- Koszt dostawy towaru do Kupującego ponosi Kupujący, jeśli wartość zamówionego towaru nie przekracza 350 zł. W przypadku, gdy wartość towaru jest wyższa niż 350 zł, a dostawa odbywa się na terenie Polski, koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.
- – przesyłka kurierska krajowa: 18,00 zł
- – przesyłka kurierska krajowa płatność za pobraniem: 25,00 zł
- – przesyłka zagraniczna (na terenie Unii Europejskiej) – 130,00 zł
-
– darmowa wysyłka na terenie Polski przy zamówieniu powyżej 350,00 zł.
-
-
Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
-
- 3. Termin realizacji dostawy wynosi wynosi do 14 dni, chyba że z przyczyn niezależnych od sprzedawcy termin ten się wydłuży, wtedy niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia. i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
- 4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.