FAQ – Często zadawane pytania

 

Jaki jest do Was numer telefonu?

– Nasz numer telefonu to: +48 508 086 202 albo +48 33 815 62 65 wew.30

 

Jaki jest do Was adres email?

– Nasz adres email to: info@helamlighting.pl, na maile odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

 

W jakich godzinach można do Was telefonować?

– Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

Czy macie sklep lub salon wystawowy?

– Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Część naszych lamp można zobaczyć na ekspozycji, którą mamy przygotowaną w siedzibie producenta – w Mazańcowicach 57. Najlepiej wcześniej zadzwonić i zapytać się, czy lampa, która nas interesuje znajduje się na ekspozycji.

 

Jak długi jest czas realizacji zamówienia?

– Z reguły czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze. Może się jednak zdarzyć, że produkt jest na zamówienie, co oznacza, że czas realizacji może wynieść do 30 dni (w większości przypadków jest to około 14 dni).

 

W jaki sposób zapakowane są lampy?

– Staramy się jak najlepiej zapakować lampy przed wysyłką, żeby uniknąć jakichkolwiek uszkodzeń. W związku z tym, klosze nie są założone na korpus lampy. Również mniejsze części, jak np. kryształki są osobno dołożone do paczki, gdyż zamontowane na lampę mogłyby ulec zniszczeniu.  

 

Lampa, którą otrzymałem, jest uszkodzona, co mam dalej robić?

– W przypadku gdy uszkodzeniu uległa przesyłka, należy spisać protokół szkody z kurierem (kurier ma obowiązek spisania takiego protokołu). Taki protokół należy następnie do nas przesłać drogą mailową) na adres: sklep@helamlighting.pl lub info@helamlighting.pl albo mms-em na nr tel. 508086202. Protokół szkody jest dla nas podstawą do uwzględnienia reklamacji. Jak tylko otrzymamy dokument, to skontaktujemy się z Państwem w celu jak najszybszego dostarczenia dobrego produktu.