FAQ – Często zadawane pytania

 

Jaki jest do Was numer telefonu?

– Nasz numer telefonu to: +48 508 086 202 albo +48 33 815 62 65 wew.30

 

Jaki jest do Was adres email?

– Nasz adres email to: info@helamlighting.pl, na maile odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

 

W jakich godzinach można do Was telefonować?

– Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30.

 

Czy macie sklep lub salon wystawowy?

– Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Część naszych lamp można zobaczyć na ekspozycji, którą mamy przygotowaną w siedzibie producenta – w Mazańcowicach 57. Najlepiej wcześniej zadzwonić i zapytać się, czy lampa, która nas interesuje znajduje się na ekspozycji.

 

Jak długi jest czas realizacji zamówienia?

  • – proces produkcyjny trwa maksymalnie do 3 dni roboczych;
  • – dostawa jest realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, czas dostawy to maksymalnie 2 dni robocze

 

W jaki sposób zapakowane są lampy?

– Staramy się jak najlepiej zapakować lampy przed wysyłką, żeby uniknąć jakichkolwiek uszkodzeń. W związku z tym, klosze nie są założone na korpus lampy. Również mniejsze części, jak np. kryształki są osobno dołożone do paczki, gdyż zamontowane na lampę mogłyby ulec zniszczeniu.  

 

Lampa, którą otrzymałem, jest uszkodzona, co mam dalej robić?

– Bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez adres email: info@helamlighting.pl lub telefonicznie: +48 508 086 202 lub +48 33 815-62-65 w celu jak najszybszego rozwiązania sprawy.